Koolitus- ja müügitingimused
KOOLITUSTINGIMUSED
Koolitustingimuste käesolev redaktsioon on kehtiv alates __.
2024BeYou OÜ, registrikood 12928612, aadress Sõpruse pst.2. („Koolitaja“), koolitustingimused ( edaspidi “Tingimused”“) sätestavad BeYou OÜ koolitustel osalemise korra ning BeYou OÜ kliendi õigused, kohustused ja vastutuse seoses koolitusel osalemisega
POOLED ON SEETÕTTU LEPPINUD KOKKU JÄRGNEVAS:
- ÜLDTINGIMUSED
1.1 Koolitaja on ilu valdkonna koolitusi pakkuv ettevõtja, kelle pakutavad koolitused on kättesaadavad Koolitaja kodulehel(„Koolitus“).
1.2 Koolitaja on valmis vastu võtma Kliendi Koolitusele tingimusel, et Klient hoiab Koolituse sisu konfidentsiaalsena ning kasutab Koolituse sisu käesolevas Tingimustes sätestatud viisil ja tingimustel.
1.3 Klient kinnitab, et ta on teadlik, et Koolituse materjalide ainuomanik on Koolitaja ning Koolituse materjalid on kaitstud autoriõigustega. Klient hoidub Koolituse materjalide ja selle osade (sh Koolituse tekstide, fotode, kontseptsioonide, süsteemide, struktuuride jms) levitamisest, reprodutseerimisest, müümisest, rentimisest, avalikult näitamisest või Kliendi poolt enda koolitustel või muus konkureerivas äritegevuses kasutamisest ilma Koolitaja kirjaliku loata.
1.4 Klient on teadlik, et Koolitaja poolt pakutavatele koolituste kohaldatakse lisaks Koolitaja õppekorralduse reegleid. Klient kinnitab, et on tutvunud Koolitaja õppekorraldusreeglitega: Õppekorraldus – BeYou Keskus ja kohustub neid järgima. - KONFIDENTSIAALNE INFORMATSIOON
2.1 Konfidentsiaalseks informatsiooniks („Konfidentsiaalne Informatsioon“) loetakse käesoleva Tingimuste tähenduses igasugune teave Koolituse kohta, mille on Kliendile avaldanud Koolitaja ja mis ei ole avalikult kättesaadav. Sealhulgas on Konfidentsiaalseks informatsiooniks Koolituse materjalid, mis on mõeldud Kliendile isiklikuks kasutamiseks ja mille avaldamine või edastamine kolmandatele isikutele on keelatud.
2.2 Kliendil on kohustus Koolitust puudutavat Konfidentsiaalselt Informatsiooni hoida konfidentsiaalsena 3 (kolm) aastat alates Koolituse toimumisest. - KONFIDENTSIAALSE INFORMATSIOONI KASUTAMINE
3.1 Klient on kohustatud hoidma Konfidentsiaalset Informatsiooni konfidentsiaalsena ning tagama, et seda ei avaldata mistahes teistele isikutele ega tehta teatavaks muul viisil kui kooskõlas käesolevas Tingimustes sätestatuga.
3.2 Klient võib Konfidentsiaalset Informatsiooni kasutada üksnes kliendi teenindamise eesmärgil kasutades Koolitusel omandatud oskusi (näiteks küünetehnikuna kliendile küüsi tehes).
3.3 Klient tagab, et koopiaid Koolituse materjalidest, mis sisaldavad Konfidentsiaalset Informatsiooni, ei tehta ilma Koolitaja eelneva kirjaliku nõusolekuta.
3.4 Kui Klient on avaldanud Konfidentsiaalset Informatsiooni kolmandale isikule, on Klient vaidluse korral kohustatud tõendama, et selline avaldamine oli Tingimuste alusel lubatud.
3.5 Koolitaja võib anda Kliendile täiendavaid juhiseid Konfidentsiaalse Informatsiooni hoidmise ja kasutamise kohta.
3.6 Klient hoidub kasutamast Konfidentsiaalselt Informatsioon enda või endaga seotud isiku äritegevuses juhul kui selline äritegevus konkureerib Koolitajaga. Koolitajaga konkureerivaks äritegevuseks loetakse järgmiste koolituste pakkumist: kõik koolitaja poolt pakutavad ilu teemalised koolitused sh. tattoo ja püsimeik. - VASTUTUS
4.1 Koolitajal on Tingimuste punktides 1.1. ja 2 ja 3 sätestatud kohustuste rikkumise korral õigus nõuda Kliendilt:
4.2 Leppetrahvi iga rikkumise kohta summas 500 eurot.
4.3 Lisaks punktis 4.2 sätestatud leppetrahvi nõude esitamisele on Koolitajal õigus nõuda kohustuste rikkumisega tekitatud kahju hüvitamist ning kasutada muid seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid.
4.4 Koolitaja ei vastuta tema poolt Kliendile edastatud Konfidentsiaalse Informatsiooni õigsuse, täpsuse, usaldusväärsuse ja ammendavuse eest. Koolitajal ei ole kohustust parandada või täiendada tema poolt Kliendile edastatud Konfidentsiaalset Informatsiooni ja muud Tingimuste alusel edastatud teavet. - LÕPPSÄTTED
5.1 Tingimuste üksiku sätte kehtetus ei vabasta Pooli Tingimuste teiste sätete täitmise kohustusest ning ei too kaasa kogu Tingimuste või Tingimuste teiste sätete kehtetust. Sätte kehtetuse ilmnemisel teevad Pooled oma parimad jõupingutused sätte asendamiseks selliselt, et asendatud säte täidaks võimalikult suures ulatuses eesmärki, mis oli kehtetul sättel.
5.2 Koolitajal on õigus Tingimusi igal ajal muuta, avaldades Tingimused Koolitaja kodulehel.
5.3 Tingimustele kohaldatakse Eesti õigust.
5.4 Tingimustest tulenev vaidlus lahendatakse Poolte läbirääkimistega. Kokkuleppe mittesaavutamise korral lahendatakse vaidlus Tartu Maakohtus.
MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe beyoukeskus.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ BEYOU (registrikood 12928612), Asukohaga Tartu.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Käesolevad Müügitingimused kehtivad beyoukeskus.ee veebipoe klientide (edaspidi Ostja) ja Beyou OÜ vahel kauba (edaspidi Toode/Tooted) ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad beyoukeskus.ee veebipoest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Beyoukeskus.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades ning nimetatud muudatusi kajastatakse beyoukeskuse veebilehel https://beyoukeskus.ee/
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
Toodete hind on välja toodud Toote leheküljel ning soodushinna puhul kajastub seal nii soodus- kui tavahind.
Ostukorvis olevat Toodete kogust saab muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud Toodete arvu.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Toote hind ja saadavus võivad jooksvalt ja etteteatamata muutuda.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
Müügilepingu jõustumine
Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist.
Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse .Kauba väljastamine laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.
Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena. Tagastada ei ole võimalik kui see käib vastu tervisekaitse või hügieenilistele nõudmistele, näiteks avatud pakendiga pesu ja kiiresti riknevat kaupa
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile info@beyoukeskus.ee või helistada telefonil: 555 29 498.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.
Beyoukeskus on isikuandmete vastutav töötleja, beyoukeskus edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.
Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast.
Autoriõigus
Veebipoe sisu, seal hulgas, tekstid, graafika, logod, pildid, videod ja audio on kaitstud autoriõigustega, mis kuuluvad tervikuna beyoukeskus.ee veebipoele.
Keelatud on nimetatud autoriõigustega kaitstud sisu reprodutseerimine, kopeerimine, muutmine või mingil muul viisil kasutamine ilma viiteta veebipoele.
Garantii ja vaidluste lahendamine
Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad. Garantii puudumine ei välista Ostja pretensioonide esitamise õigust.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.
Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte eesmärgipärase kasutamise või selle teadliku rikkumise tulemusena.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@beyoukeskus.ee või helistada telefonil: 555 29 498.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Võta meiega ühendust
Beyou OÜ
Reg. nr 12928612
Majandustegevuse teate number
EHISes 219905
Sõpruse pst. 2, T korpus, 3 korrus, ruum 3340
Tartu 50050
info@beyoukeskus.ee
+372 555 29 498
E-R Salong on avatud vastavalt broneeringutele!
NB! Maja ees parkimine kellaaja märkimisega 1h tasuta! Võimalus parkida mobiilselt!
Parkimise tsoon EP14. Parkimise algus: Saada sms 1902 auto nr, tühimik, tsoon
(näidis: 111TTT EP14). Parkimise lõpetamine: helista 1903.